Page 15 - Türkiye'de Dijital İtibarı En Yüksek Markalar (2024) Raporu
P. 15
EN ÇOK KONUŞULAN İLK 10 MARKA
TOPLAM SONUÇ TAHMİNİ
SIRA MARKA ADI SEKTÖR - KATEGORİ
SAYISI ERİŞİM SAYISI
1 Türk Hava Yolları Havayolu 2.074.456 262.627.331
2 Turkcell Telekomünikasyon 1.494.935 218.900.657
3 Trendyol E-Ticaret 1.320.243 80.103.623
4 Netflix Dijital Yayın 1.258.712 330.000.000
5 Tüpraş Enerji Üretim / Dağıtım 1.210.037 211.477.276
6 Koç Holding Holdingler 1.108.554 130.683.976
7 Ülker Bisküvi 922.548 241.575.347
8 TOGG Otomotiv 911.099 222.542.529
9 Starbucks Kahve Zinciri 880.496 116.609.038
10 Türk Telekom Telekomünikasyon 780.879 272.912.171
• Türk Hava Yolları, 2.07 milyon toplam sonuçla liderken, tahmini erişimde (262.6 milyon), Netflix’in (330 milyon)
gerisinde kalıyor. Trendyol e-ticaret, Turkcell (272.9 milyon) ve Türk Telekom (218.9 milyon) telekomünikasyon
sektöründe güçlü bir dijital varlık gösteriyor. Tüpraş (211.4 milyon) enerji, Ülker (241.5 milyon) gıda, TOGG (222.5
milyon) otomotivde öne çıkarken, Starbucks (116.6 milyon) kahve zincirleri arasında en düşük erişime sahip. Veriler, e-
ticaret ve dijital yayıncılığın erişimde lider olduğunu, ancak geleneksel sektörlerin de dijitalde güçlü kaldığını gösteriyor