Page 15 - Türkiye'de Dijital İtibarı En Yüksek Markalar (2024) Raporu
P. 15

EN ÇOK KONUŞULAN İLK 10 MARKA



                                                                                                                      TOPLAM SONUÇ                            TAHMİNİ
           SIRA                    MARKA ADI                                    SEKTÖR - KATEGORİ
                                                                                                                            SAYISI                        ERİŞİM SAYISI


              1                Türk Hava Yolları                                    Havayolu                              2.074.456                        262.627.331


              2                       Turkcell                               Telekomünikasyon                             1.494.935                        218.900.657

              3                      Trendyol                                       E-Ticaret                             1.320.243                         80.103.623


              4                        Netflix                                    Dijital Yayın                           1.258.712                        330.000.000

              5                       Tüpraş                              Enerji Üretim / Dağıtım                         1.210.037                        211.477.276


              6                    Koç Holding                                     Holdingler                             1.108.554                        130.683.976


              7                         Ülker                                        Bisküvi                               922.548                         241.575.347

              8                        TOGG                                         Otomotiv                               911.099                         222.542.529


              9                     Starbucks                                    Kahve Zinciri                             880.496                         116.609.038

             10                   Türk Telekom                               Telekomünikasyon                              780.879                         272.912.171


       •     Türk Hava Yolları, 2.07 milyon toplam sonuçla liderken, tahmini erişimde (262.6 milyon), Netflix’in (330 milyon)

            gerisinde kalıyor. Trendyol e-ticaret, Turkcell (272.9 milyon) ve Türk Telekom (218.9 milyon) telekomünikasyon
            sektöründe güçlü bir dijital varlık gösteriyor. Tüpraş (211.4 milyon) enerji, Ülker (241.5 milyon) gıda, TOGG (222.5

            milyon) otomotivde öne çıkarken, Starbucks (116.6 milyon) kahve zincirleri arasında en düşük erişime sahip. Veriler, e-
            ticaret ve dijital yayıncılığın erişimde lider olduğunu, ancak geleneksel sektörlerin de dijitalde güçlü kaldığını gösteriyor
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20