Page 13 - Türkiye'de Dijital İtibarı En Yüksek Markalar (2024) Raporu
P. 13

YÖNETİCİ ÖZETİ







       ➢ Çalışmamızda, skorları baz alarak sektörleri kıyasladığımızda Türkiye’de 2024 yılında dijital

            medyada en çok konuşulan sektörün, 5.148.513 sonuçla Otomotiv sektörü olduğu sonucuna

            ulaştık.




       ➢ Markaların skorlarının sektörel ortalamaları alınarak kıyaslandığında en yüksek skora sahip

            sektör ise 54,74 skor ile telekomünikasyon olarak karşımıza çıktı. Onu takip eden sektörler

            Dijital Yayın ve Havayolu sektörleri oldu.




       ➢ İçerik detayları incelendiğinde en yüksek pozitif içerik ortalamasına (%53) sahip şirketler Kağıt

            Havlu ve Tuvalet Kağıdı sektöründeki şirketler olarak tespit edildi. Buna mukabil en yüksek

            negatif içerik ortalamasına (%33) Telekomünikasyon sektöründe elde edilmiştir.
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18