Page 13 - Türkiye'de Dijital İtibarı En Yüksek Markalar (2024) Raporu
P. 13
YÖNETİCİ ÖZETİ
➢ Çalışmamızda, skorları baz alarak sektörleri kıyasladığımızda Türkiye’de 2024 yılında dijital
medyada en çok konuşulan sektörün, 5.148.513 sonuçla Otomotiv sektörü olduğu sonucuna
ulaştık.
➢ Markaların skorlarının sektörel ortalamaları alınarak kıyaslandığında en yüksek skora sahip
sektör ise 54,74 skor ile telekomünikasyon olarak karşımıza çıktı. Onu takip eden sektörler
Dijital Yayın ve Havayolu sektörleri oldu.
➢ İçerik detayları incelendiğinde en yüksek pozitif içerik ortalamasına (%53) sahip şirketler Kağıt
Havlu ve Tuvalet Kağıdı sektöründeki şirketler olarak tespit edildi. Buna mukabil en yüksek
negatif içerik ortalamasına (%33) Telekomünikasyon sektöründe elde edilmiştir.