Page 72 - Türkiye'de Dijital İtibarı En Yüksek Markalar (2024) Raporu
P. 72

RESTAURANT SEKTÖRÜ TABLOSU




                                                                     TOPLAM
                               MARKA  SEKTÖR -                                           TAHMİNİ                2022               2023                2024           DEĞİŞİM
              SIRA                                                    SONUÇ
                                   ADI          KATEGORİ                                  ERİŞİM               SKOR               SKOR               SKOR               ORANI
                                                                       SAYISI



                  1           Czn Burak           Restaurant            60.525          60.100.838                 -                   -               83,99                  -



                  2              Nusr-et          Restaurant            23.374          46.666.135                 -                   -               70,91                  -



                  3              Ramiz            Restaurant             2.644          16.247.960                 -                   -                  -                   -


                               Ramazan

                  4             Bingöl Et         Restaurant             2.639           1.441.276                 -                   -                  -                   -
                               Lokantası


                  5            Bal kebap          Restaurant               15                  0                   -                   -                  -                   -



                  6               Timya           Restaurant                0                  0                   -                   -                  -                   -





          •    2024 yılı restoran sektöründe CZN Burak, 89,90 kalite skoru ile açık ara zirvede yer alarak sektörde güçlü bir algı
               oluşturmuş. Onu Nusr-Et (65,06) ve Ramiz (53,70) takip ediyor. Genel görünümde, birkaç tanınmış marka güçlü algı
               oluştururken, geri kalanlar düşük görünürlük ve zayıf kalite algısıyla öne çıkmakta zorlanıyor.
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77