Page 71 - Türkiye'de Dijital İtibarı En Yüksek Markalar (2024) Raporu
P. 71
PORSELEN VE ZÜCCACİYE SEKTÖRÜ TABLOSU
TOPLAM
MARKA SEKTÖR - TAHMİNİ 2022 2023 2024 DEĞİŞİM
SIRA SONUÇ
ADI KATEGORİ ERİŞİM SKOR SKOR SKOR ORANI
SAYISI
Porselen ve
1 Kütahya 34.140 6.073.002 - - 78,84 -
Züccaciye
Porselen ve
2 Karaca 25.344 32.738.183 - - 75,70
Züccaciye
Porselen ve
3 Paşabahçe 5.271 9.445.426 - - 57,70
Züccaciye
Porselen ve
4 Güral 3.497 4.161.714 - - - -
Züccaciye
Porselen ve
5 Porland 1.381 5.930.931 - - - -
Züccaciye
Porselen ve
6 Lav 1.152 491.487 - - - -
Züccaciye
Porselen ve
7 Çanakkale 0 0 - - - -
Züccaciye
• 2024 yılı porselen ve züccaciye sektöründe Karaca (78,86) ve Kütahya (78,84) markaları kalite skorlarında zirvede yer
alarak sektörün algı liderleri olmuştur. Paşabahçe (57,96) orta seviyede kalırken, Porland (52,01), Güral (54,19) ve Lav
(51,04) gibi markalar düşük-orta segmente konumlanmıştır. Alibaba ve Çanakkale, erişim ve sonuç sayıları olmadığı gibi
en düşük skorla (49,49) listeyi tamamlamıştır. Genel olarak, pazarda iki güçlü marka öne çıkarken, diğerlerinin algı gücü
zayıf kalmaktadır.