Page 68 - Türkiye'de Dijital İtibarı En Yüksek Markalar (2024) Raporu
P. 68
OYUNCAK / MAĞAZA SEKTÖRÜ TABLOSU
TOPLAM
MARKA SEKTÖR - TAHMİNİ 2022 2023 2024 DEĞİŞİM
SIRA SONUÇ
ADI KATEGORİ ERİŞİM SKOR SKOR SKOR ORANI
SAYISI
1 Lego Oyuncak 83.377 69.810.604 - - 89,90 -
2 Barbie Oyuncak 13.874 28.313.421 - - 57,49 -
3 Toyzz Shop Oyuncak 3.620 2.121.427 - - - -
4 Armağan Oyuncak 446 2.561.430 - - - -
5 Fischer Price Oyuncak 336 105.249 - - - -
6 Joker Oyuncak 77 20.575 - - - -
7 Limon Oyuncak 4 0 - - - -
8 Baby Oyuncak 0 0 - - - -
9 Bant Oyuncak 0 0 - - - -
10 Lady Oyuncak 0 0 - - - -
• Oyuncak sektöründe 2024 yılı kalite skorlarına göre Lego, açık ara en yüksek puanı alarak (89,90) zirvede yer alıyor.
Onu Barbie (57,49) ve Toyzz Shop (50,81) takip ediyor. Diğer tüm markalar, 49’lu düşük skorlarla alt sıralarda
konumlanıyor. Özellikle Baby, Bant ve Lady markalarının hem erişimi hem skoru oldukça düşük. Genel tablo, sektörde
kalite algısının büyük oranda tek markada (Lego) toplandığını, diğer markaların ise benzer ve düşük seviyelerde kaldığını
gösteriyor.