Page 1 - VakıfBank Kültür Yayınları - Kitap Özetleri
P. 1
DİJİTAL
İTİBAR
RAPORU
ARAYIŞI
DENGE
DİJİTAL İTİBAR, MARKALARIN UZUN VADELİ BAŞARISI İÇİN EN DEĞERLİ VARLIK. 67 SEKTÖR VE 534 MARKA, 51 MİLYON SONUCU ANALİZ EDEREK HAZIRLADIĞIMIZ
DOĞRU STRATEJİLERLE YÖNETİLMEZSE; TEK BİR KRİZİN BİLE NASIL KALICI HASARA DİJİTAL İTİBAR LİSTESİNDE THY, NETFLIX VE TÜPRAŞ BAŞI ÇEKİYOR. KONUŞULMA
YOL AÇABİLDİĞİNE BUGÜNE KADAR PEK ÇOK KEZ ŞAHİT OLDUK. PEKİ, 2024’TE SAYILARININ BİR ÖNCEKİ YILA GÖRE DÜŞTÜĞÜNÜ GÖZLEMLEDİĞİMİZ 2024
DİJİTAL DÜNYADA HANGİ MARKALAR İTİBARINI KORUDU? INBUSINESS OLARAK YILINDA PEK ÇOK MARKANIN KONTROLLÜ İLETİŞİMİ ARTIRARAK DİJİTAL İTİBARINI
18.45 İLETİŞİM AJANSI İŞ BİRLİĞİYLE HAZIRLADIĞIMIZ VE BU YIL ÜÇÜNCÜSÜNÜ KORUMAYA ÇALIŞTIĞI ÖNE ÇIKAN ÖNEMLİ BULGULARDAN...
YAYINLADIĞIMIZ DİJİTAL İTİBAR RAPORU BUNU ORTAYA KOYUYOR. Mustafa Orhun Çetin
68 INB U S INE S S / MA Y IS 2 0 2 5 MA Y IS 2 0 2 5 / INB U S INE S S 69