Page 2 - 2024 Yılında Türkiye'nin Dijital Nabzı
P. 2
Metodoloji
► 18.45 İletişim Ajansı olarak, 2024 yılı boyunca Türkiye’de dijital platformlarda
gerçekleşen konuşmaların nabzını tutmak amacıyla bu raporu hazırladık.
► 1 Ocak – 31 Aralık 2024 tarihleri arasında dijital mecralarda yapılan tüm
konuşmaları analiz ettik.
► Verileri, Meltwater aracılığıyla; X, Haber Siteleri, Instagram (Hashtag içerikleri),
Sözlükler, Bloglar, Forumlar, YouTube, Facebook platformlarının herkese açık
yapılan paylaşımlardan topladık.
► Tüm Türkiye’de sadece Türkçe dilinde yapılan paylaşımları inceledik.
► Gündemdeki ana konuları, dönemsel değişimlere göre analiz ederek popülerlik ve
etkileşim düzeylerine göre sıraladık.
2