Page 20 - En Sosyal Chro'lar
P. 20

• Öne çıkan ilk 15 CHRO’nun takipçi sayısının yüksek olduğu ve sosyal medya etkisinin geniş

             olduğunu gördük. CHRO’ların daha geniş bir ağ oluşturmaya odaklandığını tespit ettik. Aktif ve içerik

             odaklı sosyal medya stratejisi izlediklerini gördük.



        • Borusan Grubu’nun CHRO’su Nursel Ölmez Ateş, 58.114 takipçi ile en yüksek takipçi sayısına

             sahiptir. Bu, sosyal medya etkisinin diğer CHRO’lara göre geniş olduğunu gösterir. Diğer CHRO’lara

             rağmen takipçi sayısı fazla olsa da toplamda 748 sosyal medya gönderisi bulunmaktadır.



        • Penti Grup CHRO’su Selim Arda Üçer, 42.754 takipçi ve 2.524 takip ettiği kişi sayısıyla listenin ikinci

             sırasında yer alırken, QNB Türkiye CHRO’su Cenk Akıncılar 37.844 takipçi sayısıyla ve 4.910 takipçi

             farkıyla üçüncü sırada yer almaktadır. Ayrıca Cenk Akıncılar 136 CHRO arasından 8.443 kişiyi takip
             ederek, en fazla kullanıcı takip eden CHRO olarak karşımıza çıkmaktadır.




        • VakıfBank CHRO’su Şuayip İlbilgi 130. sırada yer almasına rağmen toplamda 111 takip ettiği kullanıcı

             sayısıyla en az kişiyi takip etmektedir.



        • Penti Grup CHRO’su Selim Arda Üçler takipçi sayısıyla listenin ikinci sırasında yer alırken, en fazla

             paylaşımı yapan CHRO olarak karşımıza çıkmaktadır. Toplam paylaşım sayısı 5.921’dir.
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25