Page 3 - Dubai Çikolatası - Dijital Mecralar- Konuşulma Raporu
P. 3
METODOLOJİ
➢ Bu raporda Dubai Çikolatasının kullanıcılar tarafından ilgi görmesine ilişkin sosyal medya mecraları ve
dijital mecralarda yapılan paylaşımları inceledik.
➢ Konunun sosyal medya yansımaları için 1 Ocak’tan başlayarak, 20 Ekim tarihine kadar olan sonuçları
analiz ettik.
➢ Bu araştırmayı gerçekleştirirken globalde Dubai Çikolatası, Dubai lezzetleri, künefe çikolata ve bu
kelimelerin tüm varyasyonlarını, alt kırılımlarını Türkçe dilini baz alarak inceledik.
➢ Global sonuçlar için İngilizce, Arapça, İspanyolca, Fransızca Hintçe ve Çince gibi en çok konuşulan
dillerde taramamızı genişlettik.
➢ X, Facebook, Instagram, haber siteleri, blog sayfaları, forumlar, Reddit, Pinterest ve video içerik
mecralarında yapılan konuşmaları inceledik.
➢ Rapordaki içerikleri iki bölümde analiz ettik:
- Birinci bölümde Dubai Çikolatasının Türkiye lokasyonlu genel analizini yaptık.
- İkinci bölümünde ise Dubai Çikolatasının Türkiye ve global sayılarını kıyasladık.
➢ Raporun en sonunda ise öne çıkan Dubai Çikolatası markalarının kıyasladık.