Page 3 - Dubai Çikolatası - Dijital Mecralar- Konuşulma Raporu
P. 3

METODOLOJİ




                   ➢ Bu raporda Dubai Çikolatasının kullanıcılar tarafından ilgi görmesine ilişkin sosyal medya mecraları ve
                        dijital mecralarda yapılan paylaşımları inceledik.



                   ➢ Konunun sosyal medya yansımaları için 1 Ocak’tan başlayarak, 20 Ekim tarihine kadar olan sonuçları
                        analiz ettik.



                   ➢ Bu araştırmayı gerçekleştirirken globalde Dubai Çikolatası, Dubai lezzetleri, künefe çikolata ve bu

                        kelimelerin tüm varyasyonlarını, alt kırılımlarını Türkçe dilini baz alarak inceledik.



                   ➢ Global sonuçlar için İngilizce, Arapça, İspanyolca, Fransızca Hintçe ve Çince gibi en çok konuşulan
                        dillerde taramamızı genişlettik.



                   ➢ X, Facebook, Instagram, haber siteleri, blog sayfaları, forumlar, Reddit, Pinterest ve video içerik
                        mecralarında yapılan konuşmaları inceledik.



                   ➢ Rapordaki içerikleri iki bölümde analiz ettik:
                   -    Birinci bölümde Dubai Çikolatasının Türkiye lokasyonlu genel analizini yaptık.

                   -    İkinci bölümünde ise Dubai Çikolatasının Türkiye ve global sayılarını kıyasladık.



                   ➢ Raporun en sonunda ise öne çıkan Dubai Çikolatası markalarının kıyasladık.
   1   2   3   4   5   6   7   8