Page 50 - Türkiye'de Dijital İtibarı En Yüksek Markalar (2024) Raporu
P. 50

İKİNCİ EL ARAÇ ALIM-SATIM PLATFORMU SEKTÖRÜ TABLOSU









                                                                      TOPLAM
                                                  SEKTÖR -                                 TAHMİNİ                                                                        DEĞİŞİM
              SIRA          MARKA ADI                                  SONUÇ                                2022 SKOR 2023 SKOR 2024 SKOR
                                                 KATEGORİ                                  ERİŞİM                                                                           ORANI
                                                                        SAYISI

                                                İkinci El Araç
                1             VavaCars           Alım-Satım             674.744          205.623.841                -                   -                89,57                  -

                                                  Platformu
                                                İkinci El Araç

                2                Letgo           Alım-Satım             217.256          110.478.568                -                   -                67,93                  -
                                                  Platformu
                                                İkinci El Araç

                3               Otoplus          Alım-Satım               2.773            1.467.976                -                   -                   -                   -
                                                  Platformu












      •   VavaCars, 89,57 skoru ile ikinci el araç alım-satım sektöründe lider konumda yer alırken, onu Letgo (67,93) ve
          Sahibinden.com (53,69) takip etmektedir. Otoplus (49,68) en düşük skora sahip marka olup, lider VavaCars ile arasında
          büyük bir fark bulunmaktadır. Genel olarak, VavaCars sektörde açık ara önde konumlanırken, diğer markalar arasında daha

          dengeli bir rekabet görülmektedir.
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55