Page 35 - Türkiye'de Dijital İtibarı En Yüksek Markalar (2024) Raporu
P. 35

EĞLENCE SEKTÖRÜ (DİJİTAL YAYIN PLATFORMLARI) TABLOSU



                                                                     TOPLAM
                                                SEKTÖR -                                TAHMİNİ                                                                       DEĞİŞİM
             SIRA           MARKA ADI                                 SONUÇ                               2022 SKOR 2023 SKOR 2024 SKOR
                                                KATEGORİ                                 ERİŞİM                                                                         ORANI
                                                                      SAYISI


                1               Netflix         Dijital Yayın       1.258.712         330.000.000             89,90               89,90              89,90                0%




                2               Exxen           Dijital Yayın         226.560         330.000.000             56,99               64,94              60,99                6%



                3              Disney+          Dijital Yayın         198.801          50.256.178             58,17               59,65              55,62                7%




                4               Blu TV          Dijital Yayın         102.566          75.193.803             52,60               56,46              54,11                7%



                5                Tabii          Dijital Yayın         91.440           66.544.453                 -                  -               53,22                  -











       •   Dijital yayın platformları analizine göre, Netflix 89,90 puan ile liderliğini koruyarak geçen yıla göre herhangi bir değişim

           göstermedi. Exxen, 64,94’ten 60,99’a düşerek %6’lık bir kayıp yaşarken, Disney+ ise 59,65’ten 55,62’ye gerileyerek
           %7’lik bir düşüş gösterdi. BluTV de 56,46’dan 54,11’e düşerek %4’lük bir azalma yaşadı. Genel olarak, Netflix sektördeki
           güçlü konumunu korurken, rakip platformlarda düşüşler yaşandığı ve rekabetin kullanıcı tercihlerine bağlı olarak değiştiği

           gözlemleniyor
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40